Loading...

يكشنبه 16 اردیبهشت 1403 Portal Admin 4 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن زنانه گرلن آیدیل او سوبلیم


برند گرلن عطر و ادکلن گرلن آیدیل او سوبلیم را در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند گرلن همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
گرلن در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، گرلن آیدیل او سوبلیم می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Idylle Eau Sublime از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییچایپر گلی. قرار داده است. طبیعت عطر گرلن آیدیل او سوبلیم معتدل است. تیری واسر از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های سرخالو، رز ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح رز ، یاس، هلو ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، نعناع هندی از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید عطر اورجینال گرلن آیدیل او سوبلیم به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی گرلن آیدیل او سوبلیم کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید