Loading...

جمعه 14 اردیبهشت 1403 Portal Admin 4 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر زنانه استی لودر سنسوس


برند استی لودر عطر اصل استی لودر سنسوس را در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند استی لودر همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
استی لودر در ایالات متحده ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت ایالات متحده هستید، استی لودر سنسوس می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Sensuous از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییشرقی چوبی. قرار داده است. طبیعت عطر استی لودر سنسوس گرم است. آنی بازنشن از عطاران برتر عطرسازی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم است.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های یاس، مگنولیا ، گل سوسن، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح کهربا، گل یلانگ ، روایح چوبی، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. نارنگی ماندارین، چوب صندل سفید ، عسل ، فلفل از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید ادکلن اورجینال استی لودر سنسوس به فروشگاه عطر مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی استی لودر سنسوس کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
عمومی
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید